Добре дошли в блога „Хлапета”! Тук ще намерите полезна информация за деца, възпитание, образование, частни детски градини и училища. Ценно е да знаеш! Danybon
RSS

сряда, 4 май 2011 г.

Матура по български език за 4 клас - тест и ключ (2011)



Тест по бълг. 2012 


Днес се проведе матурата (външното оценяване) по български език за четвъртокласници. Тук можете да видите теста и отговорите.

Подобни теми:
Матура по български език за 4 клас
Победителите от Великденското математическо състезание
Излязоха резултатите от Великденското математическо състезание
СМГ пише до родителите на 4-класниците
Топ 5 игри за трениране на мозъка на децата
Китайски математически магьосници

Утре четвъртокласниците имат матура по математика.


Ето и днешният тест:













12 коментара:

Анонимен каза...

tazi matura e mnogo lesna az sam v 4 klas. i nikoga ne sam imala po malko ot 6.

Анонимен каза...

mn mie trudno

Анонимен каза...

mn e lesno ,az sum v 4-ti klas i daje drugi den na 9-ti mai,she imam matura po bel.malko se vulnuvam!

Анонимен каза...

mn e lesna e imam samo edna greshka,am veche si q popravix .

Анонимен каза...

xaxa dnes beshe nashta po bulgarski ( 4ti klas sum ) i beshe super lesna.. ytre e po matematika , dano i tq e tka lesna (:

Анонимен каза...

Много е лесна аз я държах и имам 6,а утре ни е по математика и съм сигурен,че ще е лесна,но ме притеснява матурата по ЧиО.ЧиО не ми е силата. Йоан,9год

Анонимен каза...

nie se precakahme za utre neznam kakvo shte stava ama :@ abe shte videm

Анонимен каза...

tazi matura be6e mnogo lesna az sa6to sam 4 klas

Анонимен каза...

Кога излизат резултатите и къде мога да ги проверя ?

Анонимен каза...

lesno e az sego sam v 4etvarti klas i sa mi davali tazi matura kato podgotovka

Анонимен каза...

нашата мина и имам 3 грешки вероятно 5 и 50 но това е текущао ценка не влияе на крайната а за крайната оценка се взимат под внимание знания тестове взимане на участие във въпросите в час и т .н

Анонимен каза...

1/3 от четвъртокласниците не са си взели изпитите! :( Пълто безхаберие! А вече въпросите са по-малко. Сега съм 7 клас, преди и аз съм правила, но резултати не бяха такива.(много имаха пълните точки, между които и аз)...

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...